Tumoren in buik

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gebruikersavatar
Zaniematsu
Huiskat
Huiskat
Berichten: 58
Lid geworden op: 29 okt 2007 10:08
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Tumoren in buik

Bericht door Zaniematsu »

De dierenarts is thuis gekomen en Livinia is om 13:15 uur ingeslapen in mijn armen... ze ligt nu op de bank... De andere katten hebben nog niet aan haar geroken of dicht bij haar geweest. Het is nog slaapuurtje...
Ik ben er kapot van, maar dit was wat mij te doen stond om haar vredig in te laten slapen.
Livinia, mijn meisje, zo'n stabiele en lieve poes..... is niet meer....
falkosan
Huiskat
Huiskat
Berichten: 77
Lid geworden op: 20 apr 2012 19:05

Re: Tumoren in buik

Bericht door falkosan »

ach, wat erg voor je. maar je hebt het beste gedaan voor haar. je hebt voorkomen dat ze veel pijn ging krijgen. een heel dapper besluit. en nu het verwerken, wat zal je haar missen. maar denk aan de tijd dat ze bij je was (en misschien nog wel is)
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Tumoren in buik

Bericht door nellebel »

heel veel sterkte met dit zware verlies. wel een waardig afscheid voor haar.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
DaVinci
Poema
Poema
Berichten: 252
Lid geworden op: 24 jan 2011 11:02
Locatie: Zuidland

Re: Tumoren in buik

Bericht door DaVinci »

Ach jeetje Linda, wat een vreselijk verdrietig nieuws! Hoe heet je lieve poes eigenlijk?

In het topic van Gizmo heb je gevraagd om met me in contact te komen omdat je vragen aan me had omdat je voor een moeilijke beslissing stond. Zo te lezen heb je je beslissing genomen... Ongelooflijk moeilijk, maar wel dapper. Ik herken je dubbele gevoelens, zo stond ik er ook voor in oktober. Eerst de beslissing om wel of niet zijn pootje te laten amputeren en een paar weken later wel of geen chemo.

Om heel eerlijk te zijn weet ik niet of ik voor chemo had gekozen als we er hetzelfde voor hadden gestaan. 16x heen en weer naar Gouda voor een chemo is niet niks... Het is dat Gizmo zijn eerste chemo zo rustig en dapper heeft doorstaan, en dat het 'maar' 6x hoefde en 'slechts' preventief was, anders was ik er denk ik niet mee doorgegaan.

Als je nog wat aan me wilt vragen, doe dat dan gerust hoor!

Heel veel sterkte!!
Groetjes van Jeannette, Sara, Moos & Sepp

Met heel veel liefde voor altijd in mijn hart, mijn allerliefste Eusie & Gizmo
Gebruikersavatar
DaVinci
Poema
Poema
Berichten: 252
Lid geworden op: 24 jan 2011 11:02
Locatie: Zuidland

Re: Tumoren in buik

Bericht door DaVinci »

Ach hemel, ik heb alleen de eerste pagina gelezen en de rest volledig over het hoofd gezien... Sorry Linda.

Heel veel sterkte met dit grote verlies! Ik weet even niet wat ik nog moet zeggen, maar ik leef heel erg met je mee...
Groetjes van Jeannette, Sara, Moos & Sepp

Met heel veel liefde voor altijd in mijn hart, mijn allerliefste Eusie & Gizmo
Gebruikersavatar
Zaniematsu
Huiskat
Huiskat
Berichten: 58
Lid geworden op: 29 okt 2007 10:08
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Tumoren in buik

Bericht door Zaniematsu »

Dank jullie allemaal voor jullie medeleven. Het is vreselijk, aan de ene kant voelt het alsof haar inslapen al langer geleden is, ik denk dat ik het uit mijn gedachten wil bannen, het is ook niet te begrijpen, niet te verteren, eerlijk gezegd kan ik het niet aan. Maar toch.... je moet wel, het is de realiteit maar dat bevat ik nog niet, ik denk nog dat ik haar hier en daar op zie duiken, haar zie liggen op haar favoriete plekjes. Als ik morgens wakker wordt en er ligt een poes op me denk ik dat het Livinia is. Maar dat is zij natuurlijk niet........
Mijn God wat kan een mens hier kapot van zijn.......
Plaats reactie