Wel of niet in huis nemen

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Mrij
Huiskat
Huiskat
Berichten: 42
Lid geworden op: 27 apr 2006 23:42
Locatie: Someren

Bericht door Mrij »

Ik weet wel dat ze via een asiel ook goed terecht zullen komen
gaat er vooral om dat dat stelletje bij elkaar kan blijven .
bovendien is het zo dat wanneer hij terug komt hij graag het stelletje weer thuis heeft.Bovendien heeft hij zoiets van : dan weet ik zeker dat ze goed terecht komen.

ze kunnen eventueel naar buiten maar dat zijn ze bij hem momenteel ook niet gewend
en ruimte joah die hebben we opzich wel genoeg ik denk dat dat geen probleem is...
ik vind het wel lastig hoor om te beslissen
zo jaren geen katten gehad en dan ineens 6 haha maar aan de andere kant...ik ben gek met die beesten en het kunnen mij er niet genoeg zijn...ik denk dat ik besluit dat ze bij mij mogen komen

maarre 2 katers en 4 poezen...word dat niet knokken ofzo ...?
Gebruikersavatar
mara30
Huiskat
Huiskat
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 mar 2005 20:34

Bericht door mara30 »

Is er anders nog iemand anders in jullie omgeving die de poezen voor een langere tijd in huis wil nemen?

En daarnaast: je weet pas echt hoe het gaat als je het uitprobeert. Misschien gewoon proberen en wanneer het echt niet wil, alsnog naar oplossingen zoeken. Houdt hij zijn huis aan? Misschien is er wel een bekende van jullie die bijvoorbeeld nog thuis woont en tijdelijk in zijn huis wil inclusief de katten.

Gr Mara
Gebruikersavatar
mara30
Huiskat
Huiskat
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 mar 2005 20:34

Bericht door mara30 »

Oh ik had het laatste zinnetje niet gelezen en zie nu dat je al min of meer hebt besloten om het te proberen. Bij deze wens ik je heel veel succes en hoop ik voor je dat het slaagt.
Mrij
Huiskat
Huiskat
Berichten: 42
Lid geworden op: 27 apr 2006 23:42
Locatie: Someren

Bericht door Mrij »

Zijn huis wilt tie gaan onder verhuren maar daarbij wilt tie verder niemand opzadelen met zijn poezekindjes...

Ja ik ga het gewoon proberen
als het niet gaat lukken kan het 4tal nog bij zijn ouders terecht eventueel... maar dit zou echt een noodoplossing zijn
jeej nu heb ik straks 6 schitterende katten rondlopen :D

(dit duurt nog wel even voor dit ook gaat gebeuren...voorlopig kan ik eerst aan mijn eigen 2 mannen wennen :))
Mrij en de bende van 5...
Hnausi, Yasmine, Poes, Sinner en Mormeltje
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2525
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Bericht door Sandra W »

Hé Mrije ga je de 4 poezen van je beste vriend eigenlijk nog in huis nemen of heb je een andere oplossing gevonden? Het lijkt mij namelijk erg druk voor arme oude Minka.

groetjes,
Sandra
Mrij
Huiskat
Huiskat
Berichten: 42
Lid geworden op: 27 apr 2006 23:42
Locatie: Someren

Bericht door Mrij »

Nee, de katten komen niet bij ons wonen.
Dit omdat voorlopig zijn contract niet rond is en waarschijnlijk een van zijn beste vrienden bij hem in huis gaat wonen als hij weg is en die knul is zelf ook gek op katten. Probleem opgelost!
verder heeft hij het kunnen regelen dat als dat van die vriend niet doorgaat de katten bij zijn ouders kunnen blijven...
ik heb voorlopig wel mijn handen vol aan die drie poezebeesten van mij :)
Mrij en de bende van 5...
Hnausi, Yasmine, Poes, Sinner en Mormeltje
Gebruikersavatar
Melb
Huiskat
Huiskat
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 jul 2006 23:46
Locatie: Limburg

Bericht door Melb »

sandra, ik heb het topic even doorgelezen en ik ben wel heel nieuwsgierig geworden hoe het is afgelopen met het katje uit het asiel en jouw zenuwpees. Ik hoop dat alles goed gegaan is?
Groetjes van Mel, en een pootje van Boris& Shrek!
Gesloten